15. elokuuta 2017

Valmista valepalmikkoa :)

Nyt on elämäni ekat valepalmikkosukat täysin valmiina ja pakko olla tulokseen kohtalaisen tyytyväinen jo senkin takia kun en ole tämmöisiä koskaan aikaisemmin kutonut mutta kuitenkin seuraavat samantapaiset sukat haluan tehdä hieman toisella tavalla .... aloittaessani kudoin ensin 10 kerrosta 2 oikein/2 nurin jonka jälkeen vasta aloitin valepalmikon kutomista mutta seuraavissa sukissa haluaisin aloittaa heti valepalmikolla ja toinen on tuo kantapää jonka tein tyyliin 1 oikein/1 nurin ja sen haluan tehdä mieluummin sileäksi mutta kuten jo sanoin niin pakko olla jokseenkin tyytyväinen itseensä :)

8 kommenttia:

  1. Nätit tuli. Villasukkahommassa nälkä kasvaa syödessä. Kun yhdet saa valmiiksi, seuraava idea on jo kehittymässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en ainakaan enää pysty pitämään näppejäni irti kutimista - nytkin on jo seuraavat villasukat pikkuhiljaa valmistumassa :)

      Poista
  2. Kauniit sukat! Olen niin kateellinen kaikille,jotka osaavat kutoa.
    Kivaa viikonjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) - minä olen ajan kanssa opetellut netin avulla kutomaan villasukkia ja ohjeet ovat todella helppoja :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos :) mukava kuulla että joku sanoo tytöksi :)

      Poista
  4. Hienot sukat! Voi kun minäkin osaisin, mutta enpä osaa ja hermo ei pidä opetella =).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen vasta ihan hiljattain opetellut tämän valepalmikkokuvion yhden videonpätkän avulla ja on todella helppo nyt kun sen osaa :)

      Poista